Doprava
Doprava
Doprava tovaru prebieha nasledujúcim spôsobom:
Prepravnou službou Raben Logistics, Slovenskou poštou alebo vlastnými dopravnými prostriedkami predávajúceho.
O
termíne dovozu tovaru je zákazník informovaný dodávateľom spravidla 1-3
dni vopred. Cena za dopravu tovaru na území ČR a SR je stanovená podľa
aktuálneho cenníka dopravy a zákazník si pri objednávke môže zvoliť aký
druh odberu tovaru zvolí a za akých cenových podmienok. Tovar bude
dodaný na miesto, ktoré uvediete vo svojej objednávke. Obvyklý čas
doručovania je v pracovných dňoch od 8:00 hod do 17:00 hod Prepravca by
mal telefonicky avizovať dodanie 30 min - 1 hod vopred. Zákazník
je povinný zabezpečiť v dohodnutý deň človeka, ktorý prevezme tovar (buď
sám zákazník, alebo ním poverený človek). Zákazník sa môže s dopravcom
dohodnúť na čase doručenia zásielky, doručenie zásielky je možné
v prípade potreby odložiť na druhý deň, kedy sa môže závoz po dohovore
bezplatne zopakovať.
Nie je povinnosťou vodiča sťahovať zásielky
do bytov, pokiaľ sa obe strany nedohodnú inak. Objednaný tovar rozvážame
po území Českej republiky a Slovenské republiky. Tovar, ktorý Vám bude
dodaný vo viditeľne poškodenom obale zásadne nepreberajte a vráťte ho
prepravcovi a do prepravného listu vyznačte dôvod neprevzatia -
"poškodená zásielka". My zariadime dodanie náhradného bezchybného
tovaru, samozrejme zadarmo. Upozorňujeme Vás, že momentom prevzatia
tovaru (tj podpisom prepravného listu) na seba preberáte riziko
za poškodenie tovaru pri preprave a nebude teda možné následne z tohto
dôvodu tovar reklamovať. Preto prosím pred prevzatím veľmi dôkladne
skontrolujte úplnosť a celistvosť prepravného obalu, až potom tovar
preberte. V prípade neprevzatia tovaru z dôvodu poškodenia pri preprave
Vám nebudú účtované žiadne dodatočné náklady. Ďalej najneskôr do 24
hodín po prevzatí zásielky túto rozbaľte a vykonajte kontrolu zásielky
po rozbalení. V prípade poškodenia pod obalom nás ihneď kontaktujte a my
zaistíme nápravu. Po tejto dobe už nie je možné reklamáciu poškodenej
zásielky uznať. Chyby funkčnosti sú riešené v súlade so záručným listom.